..:: မဂၤလာပါ လာေရာက္လည္ပတ္ဖတ္သြားခဲ့ေသာ မိေဆြမ်ားအထူးေက်းဇူးတင္ပါသည္ ::.. ..:: အသစ္ေတြထပ္မတင္ရေသးတဲ့အတြက္ ၀မ္းနည္းမိပါတယ္ ေနာက္ဆိုအခ်ိန္ယူၿပီး အသစ္ေတြကိုတင္ျဖစ္ေအာင္ တင္ေပးမယ္ဗ်ာ ::..

K.K.K ေခတ္ခမ္းေကာင္

๓๑/๓/๕๒

သရဲ

ကၽြန္ေတာ့္ေဘးမွာ သရဲတစ္ေကာင္႐ိွတယ္
ကၽြန္ေတာ္ညာဘက္ကို လွည့္ၾကည့္ရင္ သူက ဘယ္ဘက္မွာ ေရာက္ေနၿပီး
ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ကို လွည့္ၾကည့္ေတာ့ သူ႐ိွေနတာက ညာ
ကၽြန္ေတာ္အေရအျပားေပၚက
ၾကက္သီးဖုေလးေတြမွာ သူ ေနဖူးတယ္
တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ့္ဂုတ္ေသြးကို သူၿမိန္ေရယွက္ေရ စုပ္လို႔
တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ့္႐ိုင္းစိုင္းမႈကို သူ ဆြဲထုတ္
တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းေၾကာက္ေအာင္ သူ ျဖဲေျခာက္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ ဘုရားစာ႐ြတ္ရင္ သူ ဆဲေရးၿပီး
ကၽြန္ေတာ့္ အကုသိုလ္မွာ သူေပ်ာ္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ ေမာင္းထုတ္လဲ သူထြက္မသြားဘူး
ကၽြန္ေတာ္ သြားေလရာေနာက္ လိုက္လို႔ေလ
ဘယ္သူသိႏိုင္မလဲ
သူလဲ သူ႔ဒုကၡနဲ႔သူ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မွာ
ဒါမွမဟုတ္လဲ
အခြင့္သာတဲ့တစ္ေန႔ ... ကၽြန္ေတာ္သတိမဲ့သြားတဲ့ေန႔
ကၽြန္ေတာ့္ကို ဂုတ္ခ်ိဳးဖို႔ေစာင့္ေနတာ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မွာ
ဘယ္သူသိမွာလဲ …ေနာ္ …

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น